trubka jako zvukovod

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Leden 5 20:57:55 CET 2017

Dne 05.01.2017 v 20:29 Petr Labaj napsal(a):
> Pro skladníka v předdůchodovém věku to možná nemá smysl profesní,
> ale třeba mu to pomůže najít zábavu na dlouhé důchodové večery.
> A třeba trochu odsune nástup Alzheimera.

Přesně. Bod 1.

> Ale asi větší smysl to může mít pro 12-tiletého kluka, který možná
> propadne technice a stane se z něho programátor, místo aby šel
> studovat filosofii, obor "Vliv globální změny klimatu na genderovou
> rovnoprávnost", kterého pak budeme živit na pracáku i z našich daní.

Tohle neznám. Žádný rekonfigurovaný programátor, se kterým jsem měl
možnost za těch skoro 35 let v branži spolupracovat, se z filosofa
nerekrutoval. Většinou (po pravdě řečeno, nevzpomínám si na výjimku) se
jednalo o techniky, byť zdaleka ne informatiky. Nicméně soudím, že se
právě zde mohu dopustit faux paux extrapolací subjektivní zkušenosti do
generalizace, a proto připouštím, že Vaše zkušenosti mohou být odlišné.

> A pokud to berete jen z úzce egoistického hlediska co zrovna VY
> z toho máte, tak když to bude používat (a tedy kupovat) víc lidí, tak
> budou lepší vývojové nástroje, Číňani budou vyrábět širší sortiment
> a bude to levnější.

Tak v poslední době rozhodně nepociťuji, že by se kvantita nějak zjevně
měnila v kvalitu, spíš obráceně. Mám pár věcí, u nichž se celkem obávám
konce životnosti, protože na současném trhu nevidím přijatelnou náhradu.
A pokud jde o SW - možná jsem negativně ovlivněn skutečností, že se
pravidelně kácí systém, o který se starám, a u něhož mám velmi silné
podezření, že ho spáchali skladníci-lepiči-stříkači.

> Nevýhodu fakt nevidím vcelku žádnou.
> PL

Viz bod 2.

jf