trubka jako zvukovod

Čtvrtek Leden 5 20:41:29 CET 2017

Je fakt, ze diky Arduinu je k sehnani neskutecnej sortiment ruznych
modulu za cenu par rohliku.
A arduino na ESP8266 je taky docela bomba, me to treba ted bezi na
snimani teploty v rozvadeci podlah, bez vypadku (restartu) a s logovanim
do SPIFFS pres mesic. To jsem opravdu necekal...
Rozchodit program pro webove rozhrani s grafem, FTP na cteni a mazani
logu a snimani s cidly DS18B20 mi zabral asi 2 vecery, spousta zdroju a
prikladu a zdrojaky nejsou napsany vubec spatne.