trubka jako zvukovod

Čtvrtek Leden 5 17:02:13 CET 2017

Arduino pouziva normalni GNU prekladac, propojeni s assemblerem jde
velmi dobre ale az na vyjimky k nemu neni moc duvod.
Software je IMHO napsan take slusne, nechci ho nejak protlacovat ale
kdyz clovek vi, co dela, tak nevidim proble. Nakonec na tom bezi i 3D
tiskarny, rizeni tri os KM v realnem case a jede to v pohode.
Soucasna PLC uz PWM vystupy mivaji.