Re: Nabíjení tabletu - asi VYŘEŠENO.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Leden 4 10:31:57 CET 2017

Dobrý den,
tak to vypadá, že problém je vyřešený.
Akumulátor měl 3,80V, tablet ukazoval cca 30%, odpojil jsem jej z
tabletu a připojil na zdroj 4,1V s proudem 200mA. Napětí začalo pozvolna
stoupat, při 3,90V jsem jej odpojil a připájel zpět do tabletu, ten
ukazoval cca 60%. Myslím, že akumulátor je OK.

Zaměřil jsem na na micro USB konektor, zdály se mi plošky nějaké
zamáčknuté do toho plastu, tak jsem skalpelem pod mikroskopem ořezal
plasty mezi ploškami, aby "vystouply" nahoru. Dále jsem pod mikroskopem
zjistil, že cín u GND kontaktu je prasklý, tak jsem propájel všechny
kontakty. Nakonec jsem plošky očistil mechanicky a isopropylem.

Po složení všeho dohromady tablet nabíjí, už jsem na 85%! Nabíjím
univerzálním přepínatelným adaptérem, který má jednu z koncovek
microUSB. Tady žádná detekce nebude.
Kdybych se zaměřil na ten microUSB ihned (jak na něj bylo podezření),
nemusel bych se tu blbě ptát. Ale zmátlo mě, že ten tablet ukazuje
nabíjení, jen se procenta nezvedaly.
No a taky jsem nemusel rozbíjet ten touchscreen. Náklady 400, příjem 0.

Díky všem za odpovědi.

Martin Hanek