Re: Nabíjení tabletu.

Středa Leden 4 07:33:24 CET 2017

Mě se před časem začal chovat Samsung Galaxy i9000 podobně, dobíjení i různými
nabíječkami trvalo déle a déle, až to došlo do fáze, že vůbec, ani s vypnutým
přístrojem. Baterku jsem nabil venku modelářskou nabíječkou a pak po připojení k
původní nabíječce po lehkém vybití na nějakých 80% začal mobil hlásit nabíjení a
baterku vcelku rychle vybil. Po různých dalších experimentech jsem vzal zdroj od
RasPi a ten nabíjí dobře. Polský tablet Goclever se ním také nabíjí, možná i
ochotněji než dříve. Až na tenhle zdroj byly všechny ostatní nabíječky postarší,
originální i noname. Zkusmo jsem zbastlil kablík a připojil mobil k laboratornímu
zdroji a nabíjelo to, ale moc jsem to nezkoumal. Tipuju proto na kombinaci únavy
nabíječek a něčeho uvnitř přístroje, např. micro USB konektory na obou se mi zdají
mnohem víc vaklavé než kdysi, ale hýbání s kabelem se nezdá, že by mělo vliv.

Nemusí to být Váš případ, samozřejmě.

D.O.