Powerbanka

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 2 10:08:51 CET 2017

Dobrý den,

V číně rozhodně nekupovat ty do cca 4$. Koupil jsem jich už asi 40ks, a
měly kapacitu 220-1300mAh. Naštěstí mi vždy vrátil peníze. Když jsem
jednomu napsal, že mu dám kladné hodnocení jenom pod podmínkou, že mi
poradí které mám koupit, aby mely alespoň trochu normální kapacitu, tak
mi odepsal, ať si koupím značkové (Panasonic, SONY, apod.). Jinak že je
to všechno ojebané.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip