Powerbanka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Leden 1 19:15:55 CET 2017

Dá se koupit u Číňana, ale je to vždy trochu sázka do loterie. Tipy na zvětšení pravděpodobnosti úspěchu: 1) Pěčlivě si kontrolovat hodnocení prodejce, 2) Rozhodně nehledat nejnižší cenu, ale spíše naopak nějakou rozumně vyšší (stačí o kousek, ale znatelný (ne $0.01)).

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Sunday, January 1, 2017 6:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re[2]: Powerbanka

Tak jsem se dostal o kousíček dál, ale s výsledkem nepříliš neuspokojivým. Ta moje baterka 11,1V/4000mAh mi nabila telefon 3× a čtvrté nabíjení skončilo na 54%. To nestačí, a dvě tahat nemíním, takže zvolím variantu č.2 - objednal jsem z ebay tento obal powerbanky s
elektronikou:
  http://www.ebay.com/itm/351718513260
Je na 8 článků 18650, a to by mohlo stačit.
Proto bych potřeboval poradit, kam na kvalitní články. Dají se koupit u číňana, nebo raději zde? Třeba TME má dost typů za dobrou cenu, snad značkových, např.
http://www.tme.eu/cz/details/ncr18650pf-n/akumulatory/panasonic/ncr18650pf-360v-290ah/
Máte vyzkoušený typ, respektive prodejce, kde nebude v článku polovina písku?
Děkuji velice a přeji všem ať se v novém roce daří.
Vladimír