MCP3426/7/8

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Leden 1 22:26:12 CET 2017

Ahoj,

  ten rozdíl je v tom že v single shot je přesně definovaný čas převodu
(uživatel jej může ovlivnit, dokonce mám dojem se to startuje hranou P v I2c
tzn velmi přesně), v kontinuálním ne.(tam si to běží na své frekvenci a
uživatel neví který vzorek právě načetl, ale vždycky nějaký má).

Důsledek je jak jistě chápeš velký v oblasti následné analýzy signálu,  FFT
atd...

U těch MCP342x je ještě super skupinové spouštění, kdy jednou zprávou
spustíš single shot na všech MCP342x obvodech na jedné sběrnici. Máš stejný
okamžik vzorkování, můžeš dělat kejkle s kvadraturou I/Q apod ...

Taky se přidávám a přeji vše nej v novém roce, ať brouci broukají dle Vašich
taktů :-)

Franta

---------- Původní zpráva ----------
Od: balu <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 1. 2017 21:49:38
Předmět: Re: MCP3426/7/8

"ano, uz som experimentoval, a vyzera, ze je to tak. Ak rozprava, len s
jednym kanalom, tak staci inicializovat raz a potom uz len citam vzorky.
Ak chcem ine kanaly musim najprv inicializovat, pockat kym sa urobi
prevod a potom si precitat vysledok. Nechapem potom aky je rozdiel medzi
kontinualnym rezimom a single shot. Teda okrem toho, ze single shot uspi
prevodnik po prevode koli odberu.

Velmi pomohol osciloskop s dekodovanim zbernice (mam Rigol DS1104).
Teraz som ho prvy krat pouzil v pokrocilejsom rezime a zistil som, ze je
to dost dobra a prepracovana masina. Rozne zoomy, dekodovanie, spustanie
na najroznejsie podmienky. Keby nebol tak zufalo pomaly (ale co by chcel
clovek za 700 Eur) tak ma velmi podobne funkcie ako moj pracovny LeCroy
za 20k Eur :-)

b.