MCP3426/7/8

balu balu na k-net.fr
Neděle Leden 1 21:49:28 CET 2017

ano, uz som experimentoval, a vyzera, ze je to tak. Ak rozprava, len s
jednym kanalom, tak staci inicializovat raz a potom uz len citam vzorky.
Ak chcem ine kanaly musim najprv inicializovat, pockat kym sa urobi
prevod a potom si precitat vysledok. Nechapem potom aky je rozdiel medzi
kontinualnym rezimom a single shot. Teda okrem toho, ze single shot uspi
prevodnik po prevode koli odberu.

Velmi pomohol osciloskop s dekodovanim zbernice (mam Rigol DS1104).
Teraz som ho prvy krat pouzil v pokrocilejsom rezime a zistil som, ze je
to dost dobra a prepracovana masina. Rozne zoomy, dekodovanie, spustanie
na najroznejsie podmienky. Keby nebol tak zufalo pomaly (ale co by chcel
clovek za 700 Eur) tak ma velmi podobne funkcie ako moj pracovny LeCroy
za 20k Eur :-)

b.