PLCC pouzdra

Pátek Únor 24 19:21:25 CET 2017

Ja to pajel i rucne a bez problemu, tomu slevani pinu zabranilo vhodne
tavidlo, v te dobe jsem to jeste teda smazil pajkou.
xQFP je taky v pohode, nejhorsi je to presne usadit aby piny sedely, je
to uz docela male. Kdyz jsou nejak zohybane nozicky, tak je to teda spis
porod. Ale trafopajkou bych to teda nedelal, beznou mikropajkou to jde
zcela v pohode. Zas je dulezite dobre gelove tavidlo, nejlepe
bezoplachove - vysublimuje a deska se ani nemusi myt.