Prepolovani akumulatoru v aute

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 20 08:37:46 CET 2017

no ale princip prepolovani jednotlivych clanku (kdy slabsi clanky dojedou
na 0V a pri dalsim vybijeni se proste nabijeji opacne) plati bez ohledu na
chemii - nicmene sama sebe jedna baterie neprepoluje

nicmene jak nekdo psal je teoreticky mozne, ze byla z fabriky baterka
naformovana obracene - mel jsem osobni zkusenost - repasovana baterie
(takova ta akuma s asfaltovym zatavem) z mistni baterkarny - tatovi se
nevesla do kasliku u MBcka tak ji dal dedovi do zigula - pamatuji si jak
mel mesic na dlani vypalenej drat k altiku, kdyz ji odtud rval ven -
mimochodem tenhle pripad popira realnost tvrzeni o prepolovane baterii v
aute - to z toho duvodu, ze by okamzite strelily diody v alternatoru
(myslim, ze na tenhle drat se pojistky nedavaj) - aspon v tom ziguliku
shorel komplet usmernovac

RV