Jak zapnout PC

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Únor 15 22:09:00 CET 2017

Nehnevajte sa pan kolega, ale oznacit tuto konstrukciu ako nezmysel je
ako keby ste oznacily za nezmysel VKV radio s tranzistormy a vinutymi
cievkami, ked sa da zapar korun kupit trebars ...
https://www.aliexpress.com/item/1pcs-TEA5767-FM-Radio-Module/32769001981.html

A stiahnut soft... Co myslite, odkial pochadzaju podobne programy? Prave
z takychto konstrukcii a od podobnych ludi ako je pan Cesko.

V dobe vzniku IgorPlugUDP-u ani Arduino a ani ENC28J60 este
neexistovali. A je to aj lacnejsie.

Richard Kaliciak