Jak zapnout PC

Středa Únor 15 17:54:00 CET 2017

Hlavne mi to prijde jako uplny nesmysl, kdyz se da koupit za par korun
treba
http://www.ebay.com/itm/ENC28J60-Ethernet-LAN-Network-Module-For-Arduino-SPI-AVR-PIC-LPC-STM32-MO-/152389128059?hash=item237b198f7b:g:Jw8AAOSwA3dYcy7P
k tomu nejake to arduino, stahnout soft a jede to pomalu ale plnohodnotne...