vykonovy UZ menic

Úterý Únor 14 11:29:05 CET 2017

Když jsem viděl varování, že při mytí osazených desek v UZ vaničce se
může zničit elox na chladičích, přímo jsem se pro ultrazvuk nadchnul :-)
Výměník má ve vnější trubce vodu, ve vnitřních trubkách je chladivo. Tím
ultrazvukem potřebuju očistit povrch vnitřních trubek, od vnějšího
povrchu k vnitřním trubkám je tam pár cm vody. Právě že jsem si myslel,
že ty pevné usazeniny se oloupou a rozdrobí.
Anděl