Re: Poloha referenčního bodu na pouzdrech

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Únor 9 15:25:04 CET 2017

DD, rekl bych ze de-fakto standard bude stred. (+ vsechny knihovni prvky
jsou takto delane).
Z mnou pouzivane sorty soucastek jen velmi velmi malo soucatek nema "stred
ve stredu" (definovanem jako (Xmax+Xmin/2),(Ymax+Ymin)/2).
Ale jestli na to mate prejit to si musite zodpoveded sam:-)
(ale rekl bych ze to osazovaci firme usetri praci  a vam tim padem penize;-)
T.