Re: Poloha referenčního bodu na pouzdrech

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 9 15:12:34 CET 2017

<můj soukromý názor, který nikomu nevnucuji>
Chci-li s někým spolupracovat, a ten někdo má zažité zvyklosti, je
(podle mě) dobré
se nesnažit za každou cenu zbourat hlavou zeď a močit proti větru.
No a protože se asi výrazně většinově používá referenční bod ve středu,
tak je možná
dobré to dělat taky tak.
</můj soukromý názor, který nikomu nevnucuji>

PL