SMT LED

Středa Únor 8 00:07:20 CET 2017

Ten plošný spoj je obyčejný cuprextit, nebo hliník? Pokud cuprextit,
výkon jedné ledky nejspíš nebude moc velký a ledka se dá snad i vyměnit
horkovzduchem, případně by se (snad) dal použít ten pásek. Ale pokud to
jsou opravdu výkonové ledky, budou nejspíš na hliníku a pak jedině
vyměnit za nějakou podobnou ledku.
Anděl