SMT LED

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Úterý Únor 7 08:27:00 CET 2017

Díky,

je to napájené na plošném spoji o rozměru 150x10mm. Osazeno 6 diod, 3 a 3 v
sérii a pak paralelně. Napadlo mě to celé nahradit výkonným LED páskem, ale
potřebuji rozměr mezi diodami 2.5cm, napájení 12V, teplotu okolo 6000K a
výkon jedné LED okolo 110-130lm.

Nevíte někdo, jestli se dají takové pásky sehnat?

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 6. 2. 2017 22:20:40
Předmět: Re: SMT LED

"To letování - je to na chladiči a na Al tišťáku. Neznám konkrétní
konstrukci, ale je potřeba tišťák sundat z chladiče a ohřát celý tišťák
zespodu. Nějaká páječka a vzhledem k tepelné vodivosti ani horkovzduch
tady nemá šanci. Já ty moje moduly letuju v přípravku, kde se deska
ohřívá ze spodu. Je potřeba dodržet teplotní profil. Ledky nemají rády
příliš velké přehřívání, ale ani rychlé teplotní šoky.
Anděl