SMT LED

Pondělí Únor 6 17:32:22 CET 2017

Dne 06.02.2017 v 17:28 Halen napsal(a):
> Ahoj prosím o pomoc.
>
> Opravuji si na autě dodělávané denní svícení a jedno světlo nesvítilo.
> Tak jsem jej rozebral a je tam špatná jedna LED. Evidetně přerušený
> vnitřní drátek na čip. Při určitém tlaku se dioda rozsvítila,
> proletování okolo nepomáhalo, tak jsem ji sundal. Celkem jich je v
> sérii 6 LED na jedno světlo. Jsou to SMT diody o velikosti 3.5x3.5mm,
> ale čepičku mají žlutou probarvenou a vystouplou jako klasické LED.
> Nevíte někdo, jaký typ LED by to mohl být? Dle specifikace co jsem
> dohledal ohledně těch světel, tak dioda by měla být 1W s teplotou
> [...]

No fotka by napovedela vic, kouknete treba na TME, takovych ruznych
ledek je tam mraky, treba shodnou najdete. Ale rekl bych, ze bude svitit
vzdy o poznani jinak...

Priletovani horkovzduchem do pasty by nemel byt problem, predehrev se da
nahradit predbeznou aplikaci min horkeho vzduchu nebo z vetsi dalky.