SMT LED

Halen halen na seznam.cz
Pondělí Únor 6 17:28:35 CET 2017

Ahoj prosím o pomoc.

Opravuji si na autě dodělávané denní svícení a jedno světlo nesvítilo.
Tak jsem jej rozebral a je tam špatná jedna LED. Evidetně přerušený
vnitřní drátek na čip. Při určitém tlaku se dioda rozsvítila,
proletování okolo nepomáhalo, tak jsem ji sundal. Celkem jich je v sérii
6 LED na jedno světlo. Jsou to SMT diody o velikosti 3.5x3.5mm, ale
čepičku mají žlutou probarvenou a vystouplou jako klasické LED. Nevíte
někdo, jaký typ LED by to mohl být? Dle specifikace co jsem dohledal
ohledně těch světel, tak dioda by měla být 1W s teplotou světla 6000K.
SMT ploška jsou tři čárky.

Jak se vůbec tyto SMT dají naletovat? Spodní předehřev je nutný? Mám
horkovzduch a mikropájku, dokážu to vůbec naletovat? Jestli tedy seženu
náhrady...

Honza