Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 5 20:49:18 CET 2017

Hmm tak on je s timhle primarne problem, ze mate v ceste dalsi
reprodukcni retezec - takze jiste bude zaviset na cem to poslouchate.

Aniz bych to chtel nejak snizovat tak cca stejne daleko od mikrofonu
tady bezi server, ktery nezanedbatelne huci - trosku jsem kvuli tomu
prodal na hlasitosti pri nahravani.

Nicmene posloucham to ted znova pres DAC a AKG K240 a rozhodne nic
zahuhlanyho tam neslysim.

Mimochodem zkuste si nabrat zvuk z neceho podle vas kvalitniho a pustte
si to znova ;-) muzete nam pak poslat WAV

Ted jsem to posilal znamemu, aby to prohnal u sebe pres 400W monitory v
sale - tam se totiz to zahuhlani okamzite projevi hnusne slitym zvukem -
psal, ze je to nevyvazene - basy/vejsky, ale rozhodne nic zahuhlaneho.

RV