Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Únor 5 20:22:00 CET 2017

Tu nahravku som pustil kamaratovi muzikantovi/elektronikovi a
nepovedal som mu o co ide, nech to zanalyzuje.
Povedal ze tam pocuje zahuhnany sirokopasmovy reproduktor, nic extra.
Uprimne povedane, pocujem tam to iste :-)
Ten zvuk mi pripomina epizodu z mojej mladosti - elipticky reproduktor
ARE489, ktory som v tom case * vymontoval z televizoru (tusim to bola
Dukla) polozeneho pri smetiakoch. Z toho isteho televizoru som mal aj
modul s MBA810, repro som vlozil do polootvorenej dreveno-preglejkovej
ozvucnice a hralo to celkom pekne. Taketo male jednoduche veci maju
svoje caro. Drzal som to doma dlhe roky, a aj ked som mal lepsi
posluchovy system, obcas som to vytiahol a vypocul som si na tom
nejake CD. Ci to posobenie bolo viac akusticke alebo psychologicke,
neviem posudit, ale mal som tu zostavicku rad.

* Devatdesiate roky boli v tomto dobre. V skolskej taske som nosil
sadu naradia a minimalne raz tyzdenne som cestou zo skoly nasiel
vyhodene radio/televizor/nieco z coho sa dali kuchat plosne spoje.
Televizory rady Dukla/Olympia a podobne som vedel rozobrat aj
popamati.