Re[2]: OT: Úroveň školství, Was: skolske chemicke pokusy

Martin Locker locker na vosrk.cz
Neděle Únor 5 18:58:05 CET 2017

Zdravím,

vzhledem k tomu, že jsem ve školství už přes dvacet let, tak vám musím dát ve většině věcí za pravdu. Ale zásadní problém je, kde vzít "pořádného" učitele. A nejen učitele, v okolních firmách zoufale shání použitelné techniky.

U nás to vypadá tak, že generace "kantorů", kteří ještě učili mě, už je v důchodu. Další to má za pár (průměr máme něco kolem 60). A nového učitele odborných předmětů nejde sehnat. Na druhou stranu bych chtěl mladému kolegovi připomenout, že v životě je nutné se naučit i jednat s lidmi. Ono je někdy těžké někomu vysvětlit, že nemá pravdu. Ale pokud se to podá "drzým" způsobem, tak se pak nelze divit, že to nefunguje.

Toužebně očekávám, že už se konečně někdo najde, kdo to nebude jen komentovat. Ale přijde úroveň školství pozvednou (samozřejmě tím, že půjde učit).

S pozdravem

Martin Locker