OT Plane povzdychy nad kvalitou plastov u elektroniky

Neděle Prosinec 31 10:35:43 CET 2017

Ja mam obdobnou dobrou zkusenost se sekvenci Dell D600, E6400, E7440.
D600 mam tak 13 let, mozna dyl, OK. Driv jsem ho tahal porad s sebou, ale co jsme si
poridil novy E6400, mam ho v dilne, protoze ma hardwarovy seriovy i paralelni port -
panove, kdo z vas to ma? :-)
E6400 ma 8.5 let a az na to, ze se nedavno nejak uvolnil jeden pant (ale i tak
drzi), je porad v pohode. Akorat ten system je uz za ty roky nejakej zaplevelenej,
ale komu by se chtelo reinstalovat, ze.
E7440 mam teprve kratce, par let, takze vydrz nemuzu moc hodnotit.

Stejne tak muzu potvrdit i ty obecne rady nize.

D.O.