OT Plane povzdychy nad kvalitou plastov u elektroniky

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Prosinec 31 00:04:38 CET 2017

Pridavam sa...
U mna Lenovo T61 8 rokov denneho pouzivania (otvaranie a zatvaranie
viackrat za den, denne nosenie, najcastejsie auto, obcas vlak a lietadlo,
praca na stole i na kolenach v aute, hoteli, letisku, serverovniach...) a
stale mechanicky dobre. Uz asi 2 roky s SSD a pred 3 mesiacmi vymena
baterky.

Lenovo T430 v rovnakom pouzivani 4 roky a rovnako zatial dobre...
Na oboch linux+virtualky a od zaciatku maly SSD M2 + klasicky rotacny hdd a
asi 2 roky pridana ram.

Neodporucam riesit skusenosti len podla vyrobcu, ale ist hlbsie a
porovnavat typovu radu notebookov u vyrobcov...
A zaroven riesit vhodnost danej rady notebookov na konkrerne pouzivanie.

Ludia maju tendenciu porovnavat podla cpu.ram.grafiky.rozlisenia...a vybrat
najlacnejsi. Malokto si zoberie pomalsi cpu.horsiu grafiku, tazsi a
mohutnejsi apod.. za vyssiu cenu, ale z odolnejsej rady.

Ak sa ma NTB prenasat, tak nesetrit na batohu alebo inom bezpecne tlmiacom
obale.

Dodo

Dňa 30. 12. 2017 11:29 PM používateľ "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
napísal: