regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 30 18:40:50 CET 2017

 30.12.2017, 18:34:36

Nejdriv bych proveril, zda je chyba skutecne prehratim elektroniky,
bez ohledu co se eventualne pise na displeji, nebo co nekdo rika.
Pak zjistoval, co hreje a nasledne proc. A teprve potom, eventualne
uvazovat o nejakem lepsim T. Pokud napriklad T hreje v dusledku
spatneho buzeni, pak pouziti vykonejsiho T, muze situaci jeste vice
zhorsit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz