regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 30 18:24:13 CET 2017

Tak pokud je to ventilátor 0.35A, tak ztrátami na Ron se to moc hřát nebude.
Takže dávat tam nějaký mocnější tranzistor asi není řešení.

Docela by mě zajímala ta konstrukce, když jedním N-FETem budí AC ventilátor,
navíc asi asynchronní s pomocným kondenzátorem. Takže možná ten FET jede
v lineárním režimu, a pak by skutečně mohl hřát. Ale opět - tady menší Ron
nic neřeší.

Navíc říkáte, že jednotka hlásí přehřátí. Tady ale kolem tranzistoru
není žádné
viditelné teplotní čidlo.
Je jisté, že tím přehřátím se myslí teplota tohoto tranzistoru?

PL