Trafo 400v/8V/18V

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Prosinec 29 23:30:44 CET 2017

Už jsem trafo kompletně vypreparoval a technicky to možné převinout. Jen sehnat někoho, kdo má na to převíječku a drát. Nemám po ruce mikrometr, šuplera to moc nedává.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Friday, December 29, 2017 11:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Trafo 400v/8V/18V

O převíjení nevím, taky záleží na tom, jak to trafo vypadá, jestli by se vůbec nějak převinout dalo.
Kdysi jsem potřeboval něco vymyslet pro jednoho náročného zákazníka co měl izolovanou třífázovou soustavu bez vyvedeného středního vodiče, tak mi na to trafa ze 400V navinuli tady:
http://www.trafo.cz/cms/index.php
Snad někdo namítal, že ta firma není z nejlevnějších, já jsem to měl pro firmu, tak jsem cenu neřešil.
Ale už je to pěkných pár let, nevím, jak je to tam teď.