stavebnice Merkur - nebudte naivni

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Prosinec 29 19:22:55 CET 2017

Ano, máte naprostou pravdu.
V rozvedných domácnostech je to daleko horší a u nás, (u mne), dvojnásob.
Nechci to zde popisovat. Kluk se z toho vyhrabal a s mnohým se bude
ještě muset vypořádat.
A ani netuší co ho poznamenalo i když ví vše. Snažím se, ale puberta u
něho už trvá dost dlouho, (je mu 20), ano taky následek té situace.
Jsem rád, že udělal maturitu, že umí velmi dobře anglicky a že chce jít
dál studovat.
Podpořím ho jak budu moct.
Jindra Polívka