Kablik na dratove prepojky

Pátek Prosinec 29 18:14:14 CET 2017

Dneska mi to prislo DPD (vcera objednano...) a je to klasika Kablo
Vrchlabi, oznaceni na stitku CVB ale normalne drat, druhe klubko ani
stitek nemelo. Na zadratovani DPS si nic lepsiho nedokazu predstavit,
vzdycky kus vytahnu z buzirky, striham potrebne delky a navlekam. Mam
jeste klubko cerveneho uz asi 20 let a jeste neco zbylo, drat vydrzi a
uvnitr neoxiduje, jen par mm na kraji.
Komunikace s firmou super, na dotaz mailem reagovali vcera do hodiny a
pry maji neomezene mnozstvi.