Kablik na dratove prepojky

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 26 17:46:51 CET 2017

Budu sice mimo pozadovane zadani, ale osobne pouzivam tenhle:
http://www.nkt.cz/fileadmin/user_upload/Products/Data_sheets/TAV+DS+CZ+EN.pdf
v tom nejmensim prurezu 0.2mm^2.
Cenove vychazel ~7Kc bez DPH.
Ma jedinou vadu, ze pokud neni skladem, musi se cekat na vyrobni kampan.
Naposledy jsem cekal jen cca 4 tydny.

Jinak v soucasnosti se vyrabi prave ta 0.2 jako nejmensi prurez.
V dobe kolem roku 1990 se delaly i mensi prurezy. Jeste mam schovane 2 kolecka.
Doufam, ze s nimi do duchodu vyziju.

Treba tady asi doprodavaji stare zasoby:
http://www.avelektronik.cz/vodic-cvb-0-07mm-tav-0-07-cu-drat-postribr-s-teflon-izol-m-4-kc-100m-bal-245-kc-bez-dph-uvedte-barvu-zluta-bila-mod
ale je to na dotaz, protoze popisek je desinformujici.
CVB je lanko
TAV je drat
takze co to vlastne prodavaji?

Jinak by asi nezaskodilo su informovat u vyrobce:
http://www.kablovrchlabi.cz/produkty/specialni-kabely-a-vodice
prehled vyroby tady maji, ale jednotlive katalogove listy uz nikoli.

JURP