Re: ZOTAC a sériový port ?

jpolivka na volny.cz jpolivka na volny.cz
Pátek Prosinec 29 14:14:15 CET 2017

Dobrý den a všem vše nejlepší do nového roku,
hlavně zdravíčko, štěstí v osobním životě a úspěchy na pracovním poli, ať na vlastním, či u firmy jako zaměstnanec.

Pane Trollere,
pošlete prosím foto cca 5x5 cm za DVI portem.
Něco k tomu napíšu.
Díky amnestii platné do konce roku a možná to bude zajímat i ostatní, tak asi sem do konfery.
Jindra Polívka