Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 28 20:40:58 CET 2017

Máte stále stejnou pošťačku?
Pokud ano - co tak ji koupit pořádnou čokoládu? (kytku ne, tu by neměla
kam dát)
A samozřejmě vždy slušně pozdravit.

Asi to moc nefunguje na velkém anonymním sídlišti. Ale ve čtvrti
rodinných domů
rozhodně ano. Je dobré mít dobré vztahy s "vašimi" lidmi, kteří se o Vás
pravidelně
starají (pošťáci, ale třeba i popeláři). A samozřejmě pokud možno i se
sousedy.

PL