Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 28 20:31:02 CET 2017

Jakkoliv jako adresát u řady důvodů preferuji ČP, bohužel potvrzuji
zkušenosti s cenným psaním - můžou být jakékoliv extra uzávěry a super
hyper předpisy, ale pokud je problém s poslední mílí, veškerá opatření
přijdou vniveč. Během jednoho týdne mi na schodech vrazila "balíková"
pošťačka do ruky bez podpisu cenné psaní za dvacet tisíc a odkráčela. Než
jsem se z toho stačil vzpamatovat, tak za dva dny jsem další cenné psaní v
téže hodnotě našel vhozené jen tak do schránky. Když jsem si pak se slečnou
při další návštěvě na toto téma důrazně popovídal, pravila, že jí
nevytiskli ten papír k podpisu a že si to pak pořešila sama - a prý že už
to neudělá... Totéž naše běžná pošťačka, vhodila mi doporučený dopis do
schránky, prý abych nemusel na poštu... Taktéž jsme si popovídali - zatím
bez nadřízeného - a od té doby je vše v pořádku...

RT