SPDIF na RCA s hlasitostou

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 28 09:41:34 CET 2017

No, setria kde sa da. Starsi 82cm FullHD Grundig (prestahoval sa do inej
miestnosti) mal za kybel konektorov vzadu (2xUSB, 4xHDMI, 1x kompozitny,
1x komponentny, 1x toslink, 1x sluchatkovy, 1xAntenny, 1xSCART). Tato LG
ma biedne 2xHDMI, 1x antena, 1xSAT, 1xToslink, 1xUSB, a to je vsetko.

Zosilovac je sice pripojeny cez HDMI, ale vstup ma len cinche, HDMI arc
nema.

Jako prezijem to, aj predtym som reguloval hlasitost dialkovym na
zosilovaci, ale ked som videl, ze to sa da v menu nastavit, tak som
myslel, ze je moznost ovladat hlasitost cez toslink.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.