Re: SPDIF na RCA s hlasitostou

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 28 09:18:36 CET 2017

Sice to odporuje zdravému rozumu, ale jiný výstup skutečně nemá. Už se to tu kdysi probíralo.
Výrobce (LG) ušetřil pár halérů za jack pro sluchátka a zákazníkovi tím způsobil dodatečné náklady v řádu stokorun. V mém případě si připojení sluchátek vyžádalo nákup převodníku z optiky na Cinch a dále sluchátkového zesilovače, protože optický výstup nemá regulovatelnou hlasitost.
Zvažoval jsem i možnost využití audio výstupu na Scart konektoru, ale ten byl bez signálu při přehrávání videa z připojeného PC...

Z.

> Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 27.12.2017 23:53
> Předmět: Re: SPDIF na RCA s hlasitostou

Ta TV vážně nemá jiný audio výstup? Ani sluchátkový jack (ale ten
 nemusí být pro zesilovač zrovna to pravé) ani ARC = výstup přes
 některý HDMI?

 P.K.