stavebnice Merkur - nebudte naivni

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Středa Prosinec 27 13:13:52 CET 2017

Jestli hledáte náhradu, tak jedna stavebnice trochu vzdáleně podobná Merkuru je Fischertechnik. Je plastová, místo šroubů jsou tam plastové čepy, vše je přesné a kvalitní. Existuje k tomu spousta dílů (ozubená kola, převodovky, motory, hydraulika, elektronika). Jako děcko jsem to měl radši než Lego, cenově je to podobné Legu.

Aleš Procháska

Merkur nebyl kvalitou nikdy nic moc (sekané šrouby, protáčející se kola...) a teď je to úplně hrozné. Stavebnice, kterou jsem koupil synovi před rokem byla první a také poslední. Koukáme po stavebnicích Meccano, zatím nemáme zkušenosti, ale co jsem držel v ruce (na výstavě Model hobby) tak to vypadá mnohem lépe.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com