OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Prosinec 24 16:03:46 CET 2017

Původní zpráva ze dne 24.12.2017 od Miroslav Šinko:

> Popis mi sedi na Variant, ale ten bol cesky (vtedy ceskoslovensky).
> V NDR vyrabali kovovu stavebnicu velmi podobnu Merkuru, len diely
> neboli farebne lakovane (cisty kov). Ak si dobre pamatam, skrutky
> mali vacsi priemer, ako pouzival Merkur a aj roztece dierok na
> dieloch boli vacsie. Nazov uz neviem, snad nieco ako Konstruktor.

Já název vím. Jmenovalo se to CONSTRUCTION. Měl jsem je také, několik
sad. Opravdu jsem si s tím vyhrál. Snad jsem si s ničím jiným ani
nehrál.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz