Kablik na dratove prepojky

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Prosinec 26 15:13:57 CET 2017

Nazdar,

ja mam dobru skusenost s "kynar" drotmi z ebay. Tazko povedat, ci su
original. Nie je to PVC, ktore sa roztopi hned. Aj tieto sa trochu
scvrkavaju. Paradoxne som zistil, ze to je super vlastnost. Staci
odstrihnut na potrebnu dlzku a vlozit do roztaveneho cinu. Izolacia ustupi
tak akurat a spoj je ok.

Slavo T.