Kablik na dratove prepojky

balu balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 26 14:29:07 CET 2017

Zdravim osadenstvo,

rad by som na Zenit kupil drot/kablik na dratove prepojky. Tento rok
budeme robit len s SMD suciastkami, takze nie moc hruby, plny vodic 0.15
- 0.25mm priemer (AWG30 - AWG28?), buzirka, ktora sa pri pajkovani
nescvrkava.

Nieco som nasiel u TME, ale tam chcu viac ako euro za meter (??!!). Na
ebay je mnozstvo najroznejsieho. Vacsinou pisu wire wrap wire, s nimi
mam ale skusenost, ze sa buzirka scvrkne okamzite ako sa k nej priblizi
pajkovacka.

Podla moznosti nechcem rozplietat tocene kable a Ethernetovy kabel je aj
tak na tento ucel moc hruby.

Nieco ako na fotke, onen legendarny postriebreny drat co pouzivala Tesla.

Nemate niekto v garazi, resp. neviete kde sa da nieco podobne kupit?

balu