Re: laditelný zdroj signálu 72MHz (vfo)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 25 22:31:18 CET 2017

Jedna věc je, co žádá norma a druhá, jak je to fyzicky realizováno.

Na straně zařízení může být třeba problém, že obsahuje nějakou vyšší
kapacitu a je natvrdo připojená k USB. Nebo mu nemusí stačit hostem dodávané
napětí.

Na straně hosta je zas víc možností. Někdy je napájení natvrdo propojené,
pak většinou funguje všechno, jen připojení nepovedeného bastlu může skončit
i přepáleným spojem v MB. Nebo když má zařízení tu vyšší kapacitu, může
připojením resetnout hosta. Jindy je zas host moc paranoidní a i kratší
překročení max. proudu vede k odpojení.

Někdy může pomoct kablík s oporem 1R v napájecí cestě.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Ladislav Vaiz
Díky, Pavle, takže těch 500mA může mít nějaký smysl. Jen je mi záhadou,
proč to na některém Androidu jde a na jiném ne. Velké naděje jsem
vkládal do Asus T100, ale ani tam to nefungovalo.

Porovnání spotřeby různých tunerů je zde:
http://blog.palosaari.fi/2013/06/naked-hardware-11-unbranded-rtl2832u.html
V mém SDR je FC0013, takže by skutečná spotřeba měla být ještě nižší než
tvoje. Momentálně nemám jak to změřit.

L.