laditelný zdroj signálu 72MHz (vfo)

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Prosinec 25 21:20:08 CET 2017

Díky, Pavle, takže těch 500mA může mít nějaký smysl. Jen je mi záhadou,
proč to na některém Androidu jde a na jiném ne. Velké naděje jsem
vkládal do Asus T100, ale ani tam to nefungovalo.

Porovnání spotřeby různých tunerů je zde:
http://blog.palosaari.fi/2013/06/naked-hardware-11-unbranded-rtl2832u.html
V mém SDR je FC0013, takže by skutečná spotřeba měla být ještě nižší než
tvoje. Momentálně nemám jak to změřit.

L.