Optika na CINCH

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Prosinec 25 20:05:06 CET 2017

Nakupujem tam. Nemám skúsenosť, že by mi prišiel tovar z európy ak som
ho objednal z čínskeho skladu. Jedine vtedy, ak je pri tovare možnosť
voľby skladu. Z EU býva samozrejme vyššia cena ale rýchlejšie dodanie.
Príklad tovaru s možnosťou voľby skladu:
https://www.banggood.com/Planetary-Gearbox-Motor-Nema-17-Stepper-Motor-Deceleration-Planet-Reduction-ratio-15_18-p-995316.html?rmmds=category&cur_warehouse=CN

Cina  Shipping time:7-35 business days
EU    Shipping time:5-7 business days