Optika na CINCH

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pondělí Prosinec 25 19:24:53 CET 2017

Zdravím,
taky chci kopit něco podobného. Máte zkuženost s obchodem
https://www.banggood.com/ ? Mají tam hromadu hromady podobných cajků vč
měřáků a prý posílají (alespoň část sortimentu) z Evropy, tedy bez cla,
ověřeno to ale nemám.
Libor