DIY Stolni multimetr

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Prosinec 24 15:48:42 CET 2017

Ak mate cas, skuste si pozriet videa na
https://www.youtube.com/watch?v=wxCW3pbvRi8
https://www.youtube.com/watch?v=mRY9KBwkmEo
https://www.youtube.com/watch?v=mGktK4SAyBQ
autor to najprv teoreticky popisal/zdovodnil, presiel cez celu
konstrukciu,  ma k tomu aj navrhnuty plosak. Niektore veci by sa dali
robit inak, ale podla mna tam nema velmi co nefungovat, ak pozadujete
rozlisenie 1mV a presnost 10mV.
Ak tieto dve konstrukcie date do krabice a budete to napajat trafom s
dvomi sekundarmi kvoli izolacii, malo by to zhruba splnat co chcete.

J.