Re: OT: Zase ta pošta II

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Prosinec 24 11:25:46 CET 2017

Asi takhle:

Máme zařízené epodání, platíme na fakturu, někde nám na poště hnije 1000
Kč zálohy. Poslední den v měsíci v 17:30 přesně pošta ví, kolik nám má
fakturovat. V tu minutu zavře ístní pobočka, takže měsíc je uzavřen.
Faktura je běžně vystavená 5. následujícího měsíce a k nám dojde 10.

Za prvé, mohla by chodit mailem, to bych uvítal asi nejvíc.
Za druhé, v papírové podobě bych ji čekal nejpozději druhý pracovní den
v měsíci.

To nemluvím o dokumentaci k podání - soupis podaných zásilek a podací
arch. Chodí to za několik dní na roztrhaných hadrech, přitom by to mohlo
online dorazit mailem, elektronický podpis by byl příjemným bonusem.

Umanutost pošty razítky a doručováním poštou je jak z 19. století.

Standa