Re: OT: Zase ta pošta II

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Prosinec 24 08:07:51 CET 2017

Zdravím,

zajímalo by mne jaký je čas od zadání dopisu do systému do doručení
adresátovi? Ptám se protože od září mi přišlo několik faktur a přišly mi
tak, že jsem měl splatnost následující den, ale datum vytištění na nich
byl měsíc před splatností. Když jsem na to upozornil tak se vymlouvali,
že to neovlivní, že to "jen zadávají přes poštu", ale víc jsem z nich
nedostal.

Díky

Milan