Re: DATOVA VETA EET - RE: EET - kolik to teda reálně stojí?

Neděle Prosinec 24 10:24:48 CET 2017

A hlavne takova malickost - v pripade nejakych nepeknych udalosti muze
stat/banka/po dohode ucet zablokovat, prepocitat, vynulovat... a majitel
uctu chcipne hlady...
Kdo bude mit plnou kapsu dolaru, zlata..., ten pak bude kral. Vzdycky to
tak fungovalo.