Re: DATOVA VETA EET - RE: EET - kolik to teda reálně stojí?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Prosinec 23 22:14:06 CET 2017

To teda zatraceně doufám, že ne.
Taky rád platím kartou a je to velmi pohodlné. Ale odpovězte si sám sobě
na otázku. Opravdu není nic, co platíte zásadně v hotovosti a nechcete,
aby se v tom kdokoli mohl jakkoli šťourat?
To že o něčem takovém "PRÝ" uvažují ve Švédsku, není nic zvláštního.
Pokud by člověk měl věřit novinám, řítí se Švédsko do propasti.
Naštěstí mám zkušenost, že noviny nezachycují právě věrný obraz
skutečnosti. Opravdovou lahůdkou je, přečíst si novinovou zprávu o
události, které jste byl očitým i ušitým svědkem. :-)

JP