frekvencak 1f/1f/0,75kw/7.0A nastaveni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 23 16:06:05 CET 2017

Teď mě ještě napadlo: mají ty stroje vůbec asynchronní motory?
Pokud je to třeba pásová bruska do ruky, tak bude mít skoro určitě
univerzální motor s komutátorem. Takže tady by došlo ke změně
otáček ne kvůli změně frekvence, ale změně napětí, protože měnič
pojede podle U/f křivky.

Pokud Vás ale svým dotazem podceňuji, tak se předem omlouvám.

PL